کاهش بازداشت موقت
نوشته شده توسط : base

وکیل کیفری در مشهد

ارائه قطب نما:
• ابتکار سیاست زندان اصلاحات عدالت کیفری را که دولتها می توانند در سال 2020 انجام دهند ، برجسته می کند.
• تأمین کنندگان مالی چگونه می توانند از اصلاحات عدالت کیفری حمایت کنند؟ کدام اصلاحات به احتمال زیاد در ایالت شما پیشرفت خواهد کرد؟
• با حمایت از اصلاحات عدالت کیفری آشنا شوید.

مشکل: بسیاری از افرادی که با اتهامات جنایی روبرو هستند قبل از محاکمه بدون دلیل بازداشت می شوند. Ofen تنها معیار آزادی دسترسی به پول با قرار وثیقه است. تیس بر متهمان برای پذیرش معامله فشار بیشتری وارد می کند و زندگی فرد زندانی را بی ثبات می کند ، که می تواند منجر به از دست دادن یک آپارتمان ، شغل و حتی حضانت کودکان شود. همچنین منجر به ازدحام بیش از حد زندان ها می شود که نیاز به زندان های بیشتر و بزرگتر را موجب می شود ، بنابراین دلارهای مالیات دهندگان هدر می رود.
راه حل ها: ایالت ها با رویکردهای مختلفی از جمله اصلاح وثیقه ، پایان دادن به قرار وثیقه ، خدمات پیش از محاکمه از جمله نظارت و منع رفت و آمد ، آزمایش و درمان مواد مخدر و یادآوری کارت پستال یا تلفن برای حضور در دادگاه به این مشکل پرداخته اند.
کاهش میزان زندانهای ایالتی با کاهش جمعیت زندانیان
مشکل: از هر سه نفر یکی پشت میله های زندان در زندان محلی نگهداری می شود. ظاهراً زندانها تحت کنترل محلی هستند ، اما افرادی که در آنجا زندانی هستند عموماً متهم به نقض قوانین ایالتی هستند و اغلب سیاستگذاران دولتی از زندانها چشم پوشی می کنند. گذراندن زمان در زندان منجر به تعدادی از عواقب وثیقه و سایر موانع مالی برای ورود مجدد موفق و نرخ تکرار جرم بیشتر می شود که منجر به افزایش تعداد زندان های ایالتی می شود.
راه حل ها: ایالت ها باید علل دولتی افزایش جمعیت زندان های محلی را بررسی کنند. اگرچه شیوه های محلی و قوانین فدرال نیز بر میزان زندان در زندان تأثیر می گذارد ، اما قدم های کوچک مجزایی وجود دارد که قانونگذاران ایالتی می توانند انجام دهند که تأثیر زیادی خواهد داشت ، مانند:
judges تشویق قضات به استفاده از تحریم های غیر پولی ، به جای جریمه و حق الزحمه ، و اطمینان از اینکه قضات قبل از اعمال و اعمال هزینه های غیرقابل قبول جلسات محرومیت از فقر را برگزار می كنند.





:: برچسب‌ها: وکیل کیفری در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: